Fixace ramene - obecné zpevnění

1. Připravíme si 3 tejpy tvaru "I" a 1 tejp tvaru "Y"

2. Tejp tvaru "Y" nalepíme podle návodu na deltový sval. Dále nalepíme kratší tejp tvaru "I" od středu se 100% napětím

3. Tejp se 100 % napětím lepíme přes AC skloubení

4. První konec tejpu dolepíme bez napětí na klíční kost dle obrázku

5. Druhý konec tejpu dolepíme bez napětí na lopatku dle obrázku

6. Druhý tejp "I" lepíme stejným způsobem, jako předešlý. Tento tejp z 50 % překrývá předchozí

7. Bázi posledního tejpu upneme na prsní sval

 8. K ramenní jamce lepíme tejp bez napětí, dále lepíme se 100 % napětím kolem kloubu

9. Vysoké napětí končí opět u ramenní jamky. Odtud dolepíme zbytek tejpu bez bez napětí na lopatku

Rameno je složité a relativně nestabilní spojení, které každý člověk používá denně ve velké míře. V rameně je mnoho svalů a může se stát, že jeden z těchto svalů má odlišnou pohyblivost, čímž způsobí pnutí a z toho vznikající problémy.

Příčiny bolestí ramene jsou proto rozsáhlé a mohou být způsobeny zraněním svalů, vazů, šlach, nervů, chrupavky a kosti. Tlaky vycházející ze svalů, poškození z minulých zranění nebo zánět jsou nejčastější příčinou bolesti ramen.

I když bolest ramen může mít mnoho různých původních příčin, je často spojována se zvedáním ramen. Narovnání ramen téměř vždy vytvoří více prostoru pro kloub, čímž zmírní napětí a bolest v rameni.

Tejpování ramene vytváří pnutí, které slouží jako jemné připomenutí pro správné držení těla. Tejpy tak napomáhají relaxaci ramenních svalů v přirozenější pozici. Bez ohledu na zdroj bolesti ramen pomáhá tejpování výrazně snížit bolesti a zlepšuje mechaniku pohybu svalů.